Stella, visst är han en Frida-kille?


I söndags när jag och Denice kollade på AMA, Gym Class Heroes

Denice:
Är det inte du som är kär i honom?
Jag: Va? Nej, jag har aldrig sett honom förut..

Sen igår kväll så kollade jag och Ri på lite musikvideos, bland annat på Gym Class Heroes

Jag: GUD vad SNYGG han var!!
Ri: Men det har du väl alltid tyckt?!

Efter att Ri försökt övertala mig ganska länge om att det var Travie McCoy och jag till slut insåg att det var samma person så har jag nu bara en sak att säga till Denice:
JA, det är visst jag som är kär i honom. Jag är bara ganska dålig på ansikten.

Kommentarer
Postat av: Stella men det har vi redan diskuterat

Ohjaa, men det har vi redan diskuterat :)

2011-12-01 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0