Det stinker fortfarande

SHIT POMMES alltså klockan är snart fem på morgonen och jag kom precis hem och det STINKER i mitt hem. Känns inte kul alls att gå och lägga sig och sova i den här "doften". Jag vet inte vad vi kan göra mer.
När jag kom hem låg Ri och sov på soffan med dörrarna öppna (gör det fortfarande) så vi har vädrat i mer än 19 timmar nu om jag räknar rätt.
 
Har precis skypat med Frida och Nid.
 
Kanske borde slagga lite nu innan solen går upp. Sååå... alla tjuvar som läser min blogg. Ingen idé att göra inbrott nu även fast jag tänker sovar med fönsterna öppna. Tar med mig datorer och telefoner och gömmer dem på *ett hemligt ställe* (ledtråd: under skiten i kattlådan).
 
Solen har redan gått upp och jag är nästan inte ens full längre som jag var när jag började skriva inlägget för en timme sen.
 
Heipa.
 
Slaggar until late in the horrible smell tomorrow.
 
Uppdaterar jag inte på några dagar så vet ni varför. Stanken har ätit upp mig.

Kommentarer
Postat av: Madde

Svårt få bort doft av kattkiss
- Spraya med mjölk, torka efter med ljummet vatten, dammsug när det torkat
- Kemiskt ren sprit finns att köpa på apoteket kallas Absolsprit. Spraya på låt torka ta inte bort
-Låna ozonmaskin som finns på kommunens miljöförvaltning eller hos byggfirmor - används också efter bränder för att få bort brandrök

Prova ättika och klorin oxå, vet inte om det finns där nere men om det gör det så testa. lycka till min vän jag vill ha lite bilder nu =) på allt å alla. kram kram

2012-09-01 @ 08:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0