Jag vill ju vara hurtig och belöna mig själv med scones

Ont i maaaaaagen. Gick upp innan åtta.. BLEV UPPDRAGEN UR SÄNGEN INNAN ÅTTA för att köra min man till jobbet och sen tänkte jag ut och ta en morgonprommis igen men på moppen på vägen hem fick jag magvärken från helvetet och ville dö.
Så nu ligger jag i soffan och mår lite illa men ska snart baka kardemummascones och äta med GOUDAOST!! Fy fan vad gott, jag och kissarna har redan nallat lite på min dyra ostbit igår kväll och de älskade den precis som jag. Finsmakare som vi är hela familjen.
 
Ska googla salmonella för jag vet inte riktigt vad det är och om min mage kanske är såhär för pga salmonellan eller om... om jag kanske bara har åkt på en släng av IBS eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0