Vem vill bli min oljeslav?

Idag hade vi prov. Det gick ungefär som när Markoolio försökte bli reggaekung.
Efter det gick jag till Nackahälsan och körde in en nål i armen för att jag ska kunna köra in vilka nålar som helst i armen längre fram i framtiden utan att få Hepatit B. Ewa som gjorde det tyckte att jag var oerhört smart.

image72


Jag längtar till påsklovet för då kommer det vara karneval varje dag. Tyvärr måste jag åka en liten tripp till Lund för att festa galet med skånska militärer men det är sånt man får ta. Det sägs att jag får en överaskning när jag kommer hem plus att hela resan innebär övningskörning BIG TIME!
Imorgon ska jag börja på teorikurs, 12 timmar, köra fem lektioner till sen är jag fit for fight. Redo att kriga mot teoriprovet och vägbanan!

Men nu ropar Leif att han vill mata mig med våfflor och glass och hela köret så man måste ju ställa upp. PÖSS PÅRE!

Bilden: Sommaren 2007 bestod av typ tre dopp i Trollan. Jag vill ha en sommar som 2006, på den gamla goda tiden då man alltid hade en slav som oljade in en så man kunde behålla sin sexiga bränna ända fram till skolan började så alla andra ville spy på en för att all deras färg hade bleknat.
Måste nog ta och skaffa mig en ny, det var felet med sommaren 2007.

Kommentarer
Postat av: a

porrigt

2008-03-10 @ 20:26:32
URL: http://annasbl.blogg.se
Postat av: e

jag har inte fått dom än! men det kommer! imorgon kör vi!

2008-03-10 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0