Det blir aldrig som man tänkt sig


Jag var jävligt otaggad igår när vi skulle gå ut men det löste sig
. Det vart ju ändå rätt kul till slut även om både Madde och Stella var på andra håll 90% av kvällen, Denice är ju rätt rolig hon med.
Vi gungade, skrämde två små thailändska pojkar, var spioner och frossade Burger King. Träffade även på en gammal klasskamrat på Chang Bar från när jag gick i lågstadiet. Ao Nang är litet och fyllt av svenskar!

Idag skulle hela krya Klong Hang-gänget åka och käka lite krubb. Jag, Stella och Denice satte oss på Denices moppe och Madde på sin moppe och så rullade vi iväg. Madde tyckte att det luktade lite illa.
När jag klev av moppen kände jag också att det luktade och att väskan var aningen varm. Anledningen till detta var för att den brann lite smått. Den hade gosat sig lite för mycket med avgasröret under färden och det var varmt.
Jag kastade ner väskan på marken och tog ut min mobil som klarade sig för den låg i ett litet fack. Allt annat smälte samman, dvs plånbok med mitt enda bankomatkort i, kameraväskan, kameran, babypuder och en tändare blev till en härlig hård klump. Sen kom en kille och hällde vatten där och allt blandades med babypudret och blev till en gosig vit smet.

Men det var en upplevelse och jag är glad att min vattenflaska inte brann upp och att mobilen klarade sig utan en skråma.

Kommentarer
Postat av: Plahnet

Du nu blir jag lite nyfiken, vem var denna gamla klasskamrat?? Och hur mår du n när animisen slutat blogga? Pussen kramen påre<3

2010-12-29 @ 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0