Hej da

Uschabuscha snart aker jag till Sverige.
Igar kvall hade vi en liten avskedsmiddag for mig. Jag och Stella och vara man. Alltsa Koko och Ri. For Stella har ju gatt och skaffat en ny kille, eller iaf en ny liten familj. Hon har borjat hanga hos oss och vi har adopterat henne som ett litet fosterbarn. Mys.

Snart ska vi bege oss till Krabi town och jag ska inhandla ett par nya skor. Behovs eftersom mina vita ska fa dyka ner i en plastpase och dumpas vid vagkanten sa sopbilen far komma och ta dom.
Kanner mig lite ledsen i ogat over att lamna Ao Nang. Min lilla semester har blev ju lite langre an vad jag anat och nu ar det slut pa det roliga. Verkligen. Hem till verkligheten. Ensamheten. KYLAN!

Nej nu ska jag vara glad och satta mig utanfor och vanta pa att min kompis ska komma hit. Gissa vem! Stella jaa. For jag har ju sa javla manga kompisar har just nu sa det var en ruskigt svar fraga.

Hoppas att jag inte dor pa flyget och om jag gor det sa hoppas jag att dom jag alskar vet om att jag gor det. Och andra vet om att jag inte gor det. Puss o kram. Tjipp o hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är inte så himla kallt i sverige nu..

Typ 20 grader :)

2010-05-02 @ 12:49:49
Postat av: blondinen malin

Hej, jag har en liten frågestund.. =) de skulle va snällt om du ville ställa en fråga :)



krammalin

2010-05-03 @ 13:22:24
URL: http://maamka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0