Internet, everybody got internet

Wooho nu sitter jag och surfar på nätet på min dator. Mor och jag har äntlige fixat internet i lyan nu som svävar fritt i luften.. Men inte så jävla fritt ändå. Mina grannar är snåla och delar inte med sig av sitt internet så då gör inte jag det heller. Ett mycket svårt lösenord (haxxor-varning på det era n00bs) måste kläckas innan någon utomstående får surfa på mitt internet moahahaha.

Annars då? Jo jag sitter här med olivolja i håret och väntar på att jag ska få energi att hoppa in i duschen.
Sen är jag busy woman, allt detta ska jag hinna med idag:

Gå på systemet
Posta ett brev
Lämna in gammal medicin på apoteket
Ringa min loverboy

Fast nu såg jag att det inte alls var mycket. Jag är nog bara lat. Ska skita lite nu och sen ta tag i det här.

Jag vill åka till Thailand om någon nu har missat det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0