Sunset snorkeling

Precis efter att jag skrivt inlägget igår om sega familjen kom de hit och så blev det jävligt stressigt, fick jaga bussen en bit i Krabi town men den stannade och lät Leo och Bass fara iväg till Surat Thani.
Sen hängde vi på stranden på Stellas madrass hela dagen, brände lite fläsk, blev övertrötta och flamsade väldigt mycket. Sen gick vi ut på kvällen och till och med Ri var ute en sväng för det var en så fantastisk kväll.
Idag har vi åkt med Denice på solnedgångsturen och vi har varit väldigt övertrötta och dragit väldigt dåliga skämt. Tod en hel del bilder också men de blev inte så bra men vem bryr sig?
Inte jag för jag är för jävla hungrig!

Men vi fick iaf se en sköldpadda, Joppes kusin och Stella och Molly såg en stonefish. Stellas mormors badbrallor blev stulna av båtföraren och självklart glömde hon sin madrass för andra gången idag. Vimsig brud.


Jag älskar att bo i Thailand!!

Nu har jag sagt snorkeling jättemånga gånger och fy vilket roligt ord det är. Prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0