Tigercave

Jag har äntligen gjort det! Jag har bestigit berget som leder upp till Tigercave. 1237 trappsteg har jag knatat upp och ner för idag och jag kan säga att det var svettigt, jobbigt för benen, läskigt och så blev jag så andfådd att jag trodde att jag skulle dö. Jag bad Ri döda mig.
Men det var så värt det. Ganska oslagbar utsikt därifrån.

Efter det åkte vi till sjukan och tog bort stygnen från Ris finger och kollade läget. Allt var bra.

När vi kom tillbaka till Ao Nang bestämde Ri sig för att jobba vilket jag inte tycker var sådär jättekul eftersom det här är hans lediga dag när vi skulle vara med varandra. Längtar så tills han kan köra moppe själv för jag flänger ju runt hela Krabi känns det som och tar honom dit han vill.
Fryser så in i helskotta nu och så vill jag bara gnaga lite frukt och sen bädda ner mig i soffan med en filt framför teven. Men gör jag det blir det ju så himla mycket jobbigare att åka hela vägen till The Hut och hämta honom sen.

 

Två bilder som är tagna med mobilen. Kanske inte de bästa men det är vad jag har att bjuda på för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0