Ryck i ögat

Jag har små ryckningar i ögat, nervryckningar som man kan få ibland och det är kul eller hur? Man känner hur ögonlocket hoppar och har sig och så ska man fråga sin omgivning om de kan se något men när de kollar dit så slutar det och man blir lite besviken. Så är det inte för mig.
Det har ryckt och ryckt hela dagen! Det är jobbigt och har gett mig huvudvärk. (Okej det kanske inte hör ihop men ändå.) Läskigt är det. Till och från hela dagen. Mest till.
Men nu börjar det fasen bli jobbigt!
Googlade och det betyder att man är stressad, dricker för mycket kaffe och har sömnbrist. Ska inte dricka kaffe nu på några dagar, sova mycket och tänka positivt. Får se om det går över. Ellinor hade samma problem förra veckan och vi misstänker att hon smittat mig med syfilis eller något i den stilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0