Aprildag med snö

I morse när jag vaknade trodde jag att jag skulle dö eller något åt det hållet. För när jag kollade ut genom förnstret var marken täckt av snö, det snöade! Jag var så nära på att klippa av huvet på någon.
Men all snö smälte bort under dagen, och tur var väl det. Vi skulle på bio med skolan, så jag och Lisa åkte in till Nacka forum innan och käkade sushi. Sen kom Adam och vi gick och provade kläder och skor.
Sen var vi på någon jättedålig bio i dieselverkstaden och den sög! Den handlade typ om någon som fick en sten i huvudet och dog så skulle hans kompisar typ begrava honom. Jag kunde bara garva åt dom för dom var så fula.
Sen gick jag och Stella till Sickla och så köpte jag ett par seglarskor, dom var lite fulsöta. Sen åkte jag och Stella hem och åt. När jag kom hem var jag tvungen att plugga till mitt helt onödiga so-prov imorgon. Och nu var jag i stort behov av en paus! Shit religion är ju bara dumhuven som tror på konstiga saker? Onödigt att lära sig, när har man användning för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0