En tisdag

Idag var det första dagen i skolan efter Åre och påsklovet. Några hade på sig sina Åre-tröjor, (bland annat jag, Lisa och Matteo eftersom vi hade bestämt det innan, lite mobbat men vi är ju trion,) och många i skolan kollade snett på oss?
Jag är jämt helt galet morgontrött men idag var det helt konstigt, jag vaknade typ sex och låg och kollade ut genom fönstret sådär lagom trött till typ sju. Sen var jag överpositiv och Lisa som inte var det tyckte att jag var jobbig.
Sen satt alla och dampade hela dagen om vad dom hade gjort på lovet och hela dagen gick fort. Sen efter skolan jobbade jag och fick hyperdamp på alla äckliga snorungar. Det var en tjej som stog och grävde sig någonstans där man inte bör gräva sig in public. Och så dreglar dom och jag hatar idrottsskolan.
Tråkigt att det inte är DP idag, men jag måste ändå plugga till mitt religionsprov. Idag fick jag veta att jag måste nog göra det på återläsningen. Åh, ingen sovmorgon.
Juste, jag har fått en ny iPod nu, fast mycket av den musik som jag laddade in i min förra har typ dött ut av någon sorts epidemi. Men det ska nog gå att fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0