Påskhelg

Nu är det måndag. Eller söndag egentligen för jag har inte gått och lagt mig ännu.
Det har vart ett långt påsklov, väldigt skönt. Jag har typ inte gjort någonting, bara slappat. Men det behövdes. Fast nu i slutet kändes det lite tråkigt och det vra dags för fest.
Så igår åkte jag, Matteo och Lisa till Markus som hade fest. Först var det bland det tråkigaste jag har vart med om, jag hade skitont i huvudet och så var det nästan inga människor där och ingen verkade vara på festhumör.
Men efter ett tag kom det mer folk och så blev det kul. Sen vandrade jag och Sabina hem relativt tidigt, vilket var ganska skönt eftersom jag hade lite feber.
Sen i morse när jag vaknade hade jag ganska ont i huvudet så jag och Sabina lagade oss en stadig frukost bestående av kroketter och hemmagjorda köttfärsbiffar. Sen åkte vi till fåtöljen och satt där hela dagen. Efter det åkte jag till min kusin och busade.
Och ikväll var jag helt död, så Natalie kom och hälsade på så låg vi och kollade på film och myste.
Imorgon ska jag nog bege mig till min käre kusin igen.

David       Frida
David och jag som judar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0