Sommarkänslor

Idag fick jag verkligen sommarkäsnlor, Stella var så brun och somrig. Vi satt ute på lunchen i solen, det var verkligen härligt. Så vi råkade komma lite för sent till lektionen, fan. Jag som hade slutat med det.
Efter skolan åkte jag, Stella och Elin in till fåtöljen och fikade. Sen skulle Elin såklart köpa kläder som vanligt, men jag och Stella satt kvar och myste. Jag råkade tappa mitt rouge på någon turk på undervåningen, det var lite kul. Sen ringde Elin helt överlycklig över att hon tydligen hade sett någon från förra årets Big Brother. Cool.
Jag hatar Linn i Big Brother! Det enda hon gör är att sitta och kedjeröka och snacka skit om Jessica för att hon tydligen är så jävla jobbig. Hon är ju iaf rolig att kolla på. Om jag kunde så skulle spotta på hennes skor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0