Söndag

Just nu sitter jag bara här och är helt slut. Jag skulle bara kunna gå och lägga mig nu, men jag måste kolla på Big brother först.
I fredags var jag med Elin och åkte moppe, Elin tyckte det var kul. Sen åkte jag och mamma och åt på thai yai. Sen på kvällen åkte jag och träffade Stella, Steffi, Emelie och Natalie på fåtöljen så satt vi där nästan hela kvällen. Sen åkte vi hem till Steffi och så sov jag och Natalie där. Dagen efter, lördagen, åkte vi tre plus Emelie in till stan och köpte glass. Jag fick skavsår av mina nya skor så jag höll på att dö. Så nu måste jag ha mina lacoste resten av mitt liv.
Sen på kvällen var det fest hos Sjölund, det var helt okej. Det var inte så mycket follk där för hans far var hemma och sa att ingen fick komma in. Vi blev utslängda allihopa vid elva och då drog jag och Natalie vidare till Kalle. Där var alla som inte fick komma in hos Sjölund. vi var bara där en kortis men min jacka hann ändå bli helt bränd.
Sen knallade jag och Natalie hem och så efter ett tag kom Dojjan och Markus och hälsade på. Lite senare kom Pontus och Cibba också. Så satt vi alla och halvsov typ till fyra sen gick alla hem och la sig.
Jag var väldigt trött i morse när jag vaknade och hade väldigt ont i huvet. Så jag och Natalie slöade tills jag åkte på Johannas, Sabinas och Mathildas dansuppvisning. Det var kul för dom dansade jätteroligt.
Nu ska jag nog kolla på Big brother..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0