Vår

Nu sitter jag bara här och gör ingenting. Det känns bara så bra att det äntligen har blivit vår efter den långa vintern. Precis när jag trodde att den var slut och köpte vårskor och jacka så började det snöa igen. Men nu är det äntligen vår.
Jag är typ lite sjuk så det känns skönt att bara ta det lugnt ikväll, men jag saknar Elin som åkte till Holland idag. Jag som hade planerat att ah det mysigt massa dagar med Elin det här lovet men så blev det inte. I fredags fick jag iallafall vara med henne och Stella. Det skulle bli fest och vi gjorde oss i ordning men sen när det väl kom till kritan orkade ingen av oss gå ut så det blev en mysig kväll framför teven.
Idag var jag i stan med Fredrik och jag hittade så himla mycket fina kläder och skor som jag bara vill köpa. Jag har kollat på balklänning men jag har ingen aning om vad jag ska ha för någon och det börjar ju bli lite ont om tid. Jag hittade en jättefin från Ida Sjöstedt men jag vet inte om jag kan ha den på balen.
Måste ta och leta rätt på någon nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0