Bah, skola

Nu har skolan då börjat. Suck och stön. Tur som satan som jag har var det bara en klass så jag och Sara kom i samma. Lättnad, jag inser att annars hade jag varit heelt ensam..
Lite torrt på killfronten dock, klassen består av ca fem killar och typ 27 tjejer. Undrar åt vilket håll jag är lagd åt när jag tar studenten, åt samma som nu antar jag. Fast en riktig heting i klassen spanade in mig och alla andra flickisar märkte jag (självfallet blev jag rädd!).
Hela skolan var som en enda jävla stor labyrint, men jag hittar iaf till klassrummet vi ska vara i imorgon. Inte så skönt schema, det blir lite working nine to five! Men jag överlever nog.. Det blir ju inte av att åka in till stan och slösa bort alla sina pengar då.
Fast oifs har jag inga att slösa bort.. Lyckades lura åt mig 25 spänn idag av Eva, det är vad min tajta budget består av fram tills slutet av september. Indraget studiebidrag är inte att leka med.
Men nu ska jag datanörda mig sen göra min första läxa, fan vad exhiting! Ciao

Kommentarer
Postat av: mickiisss

tjeena baaaa

2006-08-30 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0