Summertimes

Det är ju nu, nu när alla börjar komma hem och vädret börjar bli sådär bra igen, det är då man vill att somarlovet ska vara för evigt.
Idag har tex jag, Lisa och Adam slappat i trollan hela dagen. Det var väldigt trevligt, men man börjar känna nu att jag måste bli brun! Jag får panik när jag tänker på sommaren, vad har jag egentligen gjort? Svar: ingenting. Jag skulle åka till björnö, emmy skulle hit, jag skulle till emmy, spendera en dag i skärgården och övernatta i natalies båt. Jag har inte gjort ett skit av det där.
Sen så är jag väldigt irriterad över att Elin har tagit mina shorts och rymt till Italien! Mina favoriter...
Idag är min otursdag, jag tappade min moppe på mig så jag fick massa brunt klet (Lisa och Adam sa att det var olja) på mig, sen tappade jag den igen på marken och sen råkade jag övertanka den så det rann ut massa bensin på mig.
Imorgon ska jag fara in till stan tidigt och köpa mig ett par svarta bebisshorts för dom är sköna sen ska jag till trollan med August, Lisa och Adam. Idag när vi låg och kollade på film hemma hos Adam så ringde August seg som en snopp och sa att vi skulle komma till trollan, fast vi åkte inte dit igen eftersom det är so not fashion att vara där två gånger på en dag, möh.
Nuu ska jag äta melon och sen vara med Caroline. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0