Home alone

Åhå. Nu är jag trött som en jude, det har vart en vild helg.
Till att börja med så åkte ju mor och far iväg i torsdags, så då hade både jag och bror lite kompisar hemma. Så vi satt och var olydiga som odågor. Men det vart inget vilt, dagen efter var det huvudvärk och dags att städa undan från dagen innan.
Fredag, storfest hemma. Ca alla fredriks kompisar var hos oss. Fast jag förfestade med dom och drog sen vidare på ngn fest i björknäs. Jag var trött som ett jävla as så jag tänkte lägga mig och vila upp mig lite tills jag skulle hem igen. Fast alla trodde att jag hade dött/spytt/svimmat så jag gav upp mina planer och begav mig hem igen. Sen vart det party all night long, eller typ till klockan fem.
Lördag, trött som satan själv städade jag huset med hjälp och fredrik och co. Sen på kvällen tänkte jag bara dra hem lite kompisar. Fast grejen var den att alla mina kompisar är borta så det fick bli lite inte-kompisar också. Bör påpekas att något tråkigare än den kvällen har jag aldrig vart med om. Så jag skickade ut alla jävlar och åkte till Erik. Där var det mucho najs.
Idag har jag och Fredrik degat hela dagen och kollat på sex and the city. Många konstiga tankar har crossed my mind. Om man är siamesiska tvillingar, sen opererar man isär sig.. är man fortfarande siamesisk tvilling då?..
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0