Hemma

Nu är jag äntligen hemma från England. Det har varit de tråkigaste men samtidigt de roligaste veckorna i mitt liv.
Alla människor där var helt störda i huvet, man blev det eftersom medelmänniskan i byn var  ca nittio år. Vi kände oss really hot eftersom alla var fettosar där.. Men andra veckan kom det roliga människor som tur var. Då ville vi inte åka hem, men här är jag nu iaf.
Kände mig ond i morse eftersom jag vaknade kvart i tolv. Jag skyndade mig så mycket jag kunde för att Natalie inte skulle behöva vänta på mig. Fast när jag ringer henne så ligger ju den göken och sover! Så nu sitter jag bara här och väntar på att hon ska bli klaaar.
Igår när jag kom till arlanda såg jag min familj plus elins mor stå där och vänta. De var glada, fast Fredrik den största gayen hade piercat örat!! Jag fick damp och har kallat honom gay sen dess.
När jag kom hem så hade vi gäster och de sa att jag fick välja vilken mat jag ville ha eftersom engelsk mat=överjävligt. Och då bestämde jag spaghetti bolognese, tydligen till deras stora förvåning för de hade redan åkt för att köpa pizza. Jag blev arg.
Men på kvällen gick jag iaf till Stella och gosade. Det var mysigt!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0