Snart sommarlov

Snart är det sommarlov. Känns alltid skönt med lov ju, men jag vill inte lämna min klass. Även fast typ 90% är störda och allmänt mongolida så känns det sorgligt.
Men nu är det lång helg, från fredag till onsdag när vi börjar. Då är det bal. Ush jag har sån ångest över min klänning, jag har inte sagt till min mor att jag ska ha en annan klänning.
Men i fredags var det myskväll, jag Lisa, Johanna och Mathilda grillade i trollan som vi ska göra ikväll med btw. Det var mysigt.
Sen i lördags var det tydligen fest i älta, så vi åkte dit men där var Plåtniklas och åkte med sin rullstol så vi drog till Boobadet. Där var det mygg och regn så då åkte vi hem till Stella.
Igår var det fest hos Agge, det var blandade känslor hela kvällen. Först var det kul, sen kom ett cepe och retade upp mig och jag ville döda honom.
Men jag kände mig verkligen duktig på att dansa, så det gjorde jag mucho. Huh, det var väl inte lika lika kul för dom som kollade på som det var för mig. Möh.
Min käre mor kom och hämtade mig, det var skönt för nästa buss skulle gå tio i fem. Idag har jag vart med Caroline.
Men nu måste jag packa till ikväll. FEM DAGAR TILL ENGLAND.
Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0