Långpromenad

Mamma mia, jag är så trött i benen. Idag har jag och Lisa vandrat runt i hela Stockholms stad, till en början vard et frivilligt. Sen kom vi hela vägen bort till Hammarby sjöstad, där kom vi på att vi skulle flytta dit tillsammans (fast vi måste skramla ihop lite pengar först för jag har hört att lägenheterna där är av den lite dyrare sorten).
Vi åkte in till stan vid tre, kom hem åtta och vi har gått hel tiden. Jag satt hemma helt trött i kanske en timme sen ringde Natalie och så åkte jag upp till henne och promenerade lite till.
Btw så sprang jag igår, jag känner i benen att dom har används dom här två dagarna.
Nu ska jag plugga till hemkunskapsprovet. Jag har inte börjat ännu och klockan börjar närma sig elva.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0