studsmatta

Det känns verkligen som sommar, man sitter ute varje lektion och på rasterna. Det är oerhört varmt och skönt ute. Fast det kanske är för att det luktar bränd korv i skolan, någon har nämligen eldat upp våran entré. Passande.
Helgen var ingen höjdare förutom att jag drog till Emmys lägenhet här i Stockholm i lördags. Det var väldigt trevlans med tanke på att senast jag såg henne var typ tre månader sen.
I fredags solade jag och Lisa och hoppade studsmatta med vattenspridaren. Synd nog var Fredrik och Stefan där och förstörde och sprutade ner oss med vatten. Solen verkar inte ta något, är det fel på mig?
I lördags tog jag mig ett dopp i Natalies pool, första i år. Stolt. Det var sisådär femton grader och inte alls behagligt.

Idag gick sissela hem tidigare för hon skulle till läkaren. Hoppas hon är dödssjuk och har fått smittkoppor eller något liknande, det vore kul.
Snart är det Big Brother, jag hatar Linn!! Bara för informationens skull..


studsmatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0