thank abba for the music

Tjenare. Mycket har hänt sen sist. Tex, det regnade idag plus att jag åt en god smörgås.
Idag efter skolan bjöd Emelie mig på en väldigt god macka och en mumsig latte på muggen. Sen åkte vi till ghettot Orminge och tränade, shit vad man kände sig duktig!
Imorgon tänkte jag dra med mig Mikaela och försöka att få hennes fettmängd att minska (jag vet, omöjligt med den övervikten!).
Förr blev hel min blogg nerkladdad med massa bajs om att jag var så stressad, men nu finns inget att skriva, ty stressen har flugit sin kos!
Jo, en sak finns att berätta. Jag och Fredrika är ju snart kändisar då, vi ska spela in en musikvideo imorgon och den kommer att bli succé! Så håll utkik efter den.. Det är en cover på ett låt som funkar till allt, både till vardag som till fest! Jag kommer inte kunna sova ikväll för jag är så spänd och vill bara att det ska gå bra på inspelningen. Jag återkommer med mer information om när videon finns ute i butik!
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Freddie

Det kommer bli sååååå bra! yeah

2006-11-15 @ 17:07:43
Postat av: Maria.

har ni kommit nån vart med filmen? när kommer den ut på bio? hihi :)

2006-12-15 @ 21:45:13
URL: http://tja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0