Höst höst

Jag har kommit på att jag saknar Myrsjö men ändå inte. Där var jag med Lisen varje dag, man träffade alla kompisar hela tiden och man var aldrig stressad.
Fast på samma gång så var det rätt tråkigt, man visste alltid vem man skulle gå förbi i korridoren och det var alltid samma tjat på lektionerna och man började faktiskt tröttna på Karins blandning av italienska/engelska/svenska/franska.
Jag har verkligen glidit ifrån alla, utom typ Stella. Det är inte det att jag har fått tusentals nya kompisar och inte hinner med de gamla. Det är allt skolarbete som gör att helgerna är enda gången man hinner göra något kul med alla. Helgen är bara fredag - lördag - söndag. Man hinner inte!
Imorgon ska jag lämna in min hemmagjorda historiabok, undra hur det kommer gå.

Funtar på att kolla på Ronja Rövardotter och käka popcorn när jag är klar, alla förtjänar en liten belöning efter väl utfört arbete.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0