Mat

Oh läste härligt nog på Lisens blogg (www.liiisaa.blogg.se) att OC börjar 1 november.. tjoho!
Mötte en viss modell idag i skolan som sa till mig att hon hade planerat eb OC-kväll med henne, mig och Lisen. Ah, det blir härligt med gamla go'a vännerna igen.
Idag var jag hemma hos Elin och gnosade i hennes säng, ett tag höll jag på att dö för jag skrattade så mycket. Jag fick träffa hennes läskiga morfar som var en riktig gentleman!

Elin "Jag älskar det!" 
Frida "Naaw, jag älskar dig med!" Sen låste jag in mig på toan.

Nej för fan, nu måste jag plugga och sova!
Ciao

Kommentarer
Postat av: F.d Ernst

1 november blir en kväll du sent kommer glömma
mohahaha

2006-10-20 @ 14:47:58
Postat av: Lisen

Lisa+Frida+Johanna= Jippiiiiiii! :D

2006-10-23 @ 14:25:56
Postat av: Anonym

+ oc, jag glömde :p

2006-10-23 @ 14:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0