Allt blir bara dåligt

Självklart så sket det sig med allt igår. Inte är jag särskilt förvånad.
Det började med att jag var klar med hela min engelska-uppsats. Skulle bara lägga in den på mejlen för att kunna skriva ut den i skolan idag. Men självklart så har min käre datamaskin cepat ner sig och itne sparat min uppsats, så det var bara att ta tjuren vid hornen och börja om. Vilket jag visste skulle ta mig mer än tre timmar. (Så jaa jag kunde inte se Weeds som jag hade sett fram emot.)
När jag kom till skolan i morse skulle vi ha en sån där lång och tråkig Sh-lektion, jag var duktig och jobbade på som satan hela lektionen. När slutet kom och jag skulle lägga in den på mejlen för att fortsätta skriva hemma så hade det jag gjort inte sparats. Jag ville dö!
    Så nu är jag här igen, tillbaks på ruta ett. Bäst vore väl om jag la på ett kol och skrev färdigt med tanke på att det är en dag imorgon också, som jag måste orka med.
Bajs, bajs, bajs, jag fattar inte vad feodalism är. Fredrik skulle förklara det för mig igår, men jag orkade inte lyssna och nu är han inte här.
Ciao.

PS. Det har hänt några gånger att Fuleil har kliat sig i grottan på lektionerna. Sad, but true. DS.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Oh my god! vem gör något sådant?

2006-09-29 @ 22:52:44
Postat av: Anonym

weeds är det absolut bästa programmet ever. jag gillar dina skor btw

2006-10-05 @ 19:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0