Jag blir irriterad!

Jag blir såå irriterad! Jag vill veta vad den där jävla oc-låten heter innan jag dör! Annars kommer jag ligga och vrida mig i graven så mycket att jag ramlar ner i helvetet. Det enda jag vet att dom sjunger är I'll do anything for you. Och den lilla meningen har jag haft på min hjärna sen jag hörde den första gånge, jag blir så irriterad för jag tror inte att den finns med på oc-mixarna.
Jag måste städa idag, igår när jag skulle göra det så dampade Eva på mig för hon skulle kolla på teve och då fick jag itne dammsuga, jävla teve-nörd. Så jag måste städa nu, men jag vill inte. Den där baguetten som Fredrik just hahr värmt i ugnen verkar mer lockande..

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det en eller flera som sjunger?

2006-10-05 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0