Lucia!

Sul mare lucia.. Haha minns ni när vi traskade fram och vrålade för fulla halsar i luciatåget? Det var två år sen men det känns som om det var igår, jag har varken blivit mognare, visare eller mer intelligent. Bara storleken större men det problemet ska vi handskas med efter jul!
Jag har kommit på mitt nyårslöfte! Det viktigaste är: Att aldrig växa upp! Bara för att jag blir "vuxen" om tre månader är jag skiträdd att jag ska bli vuxen! Jag vet att det inte går på en natt, det är det som är det läskiga. Elin sa till mig för några dagar sen att hon hade kommit på varför vi aldrig var lika busiga längre, hon trodde att vi hade mognat! Först skrattade jag bara men sen på kvällen när jag skulle sova vågade jag inte stänga ögonlocken, jag var rädd att jag skulle vakna upp som blondinbella herself!!

Men jag försöker tänka positivt, när jag fyller 18 ska jag ska mina älskade och efterlängtade presenter. Listan har utökats:

1. Doktor Gary <3
2. Harry Potter-dräkt. (Med mantel, brillor & trollspö!)

Men nu ska jag dricka lite mer glögg, käka ännu mer pepparkakor (har ätit nästan ett helt paket nu, käkade det till frukost, lunch och nu när jag kom hem från skolan) och kolla på That '70s show!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Idag såg jag ett förfärligt dåligt luciatåg,
vi var så mycket grymmare i myrsjö! tomtenissar :)
Btw jag vill också ha glögg...

2007-12-13 @ 19:01:22
Postat av: pelinfelin

fridisenfisen
jag tror faktikst inte att vi mognat nu när man tänker efter.. vi har bara inte varit på bushumör. visst låter det bättre? för jag kan inte påstå att jag inte tycker bajs och sånt är roligt längre? jag kan säga dig att det är minst lika roligt nu om inte roligare. fast nu kom jag på en hypotes, vilket jag tror stämmer. vet du varför vi inte busar lika mkt? och en sak innan jag säger svaret på ditt dilemma, är att vi faktikst busar lite nu med, om du tänker efter.
Men till saken, jag tror vi har "slutat" busa för vi har nästan gjort allt bus man kan tänkas göra. nästan iaf. förutom att rullabajsbollar med kockos på och lägga i leifs kylskåp. och så kom jag på en till andledning varför det känns som om vi inte busar längre. ska jag säga den? ja det ska jag! jag tänkte skriva ska vi fixa det? klart vi ska! som i byggare bob men jag orkade inte men nu kom jag på att jag gjorde det iaf. skitsamma, till saken, jag tror det känns som vi taggat ned på busningarna för att det har blivit en vanesak, vi busar kanske lika mkt som förut, bara att vi alltid gör det så vi inte ens tänker på det. jaja jag vet inte om jag själv tror på det eller om jag bara blev lite frustrerad när jag läste detta inlägg. vi har inte mognat. visst frida? försäkra mig om det?
jaja det var allt för mig. vi får busa imorgon eller på lördag!

puss på din pussy din pussy!
och observera att jag använder smartis ord!!
pöss grynet

2007-12-14 @ 01:37:05
Postat av: frida

haha kunde knappt kocentrera mig på vad du skrev för jag skrattade bara åt ditt "smarta" ordförråd!

2007-12-15 @ 14:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0