Vi är hemma

Igår var jag på invigning på Vi.
Det var trevligt, trevligt med masa goda ostar, oliver, skinka, glass, tacos, kaffe, massa dricka och godis. De gjorde ett väldigt bra första intryck och kommer nog att få massa kunder, speciellt mig.

Sen var det ju alla hjärtans dag igår, men det är ju tur att man inte är den enda i hela världen som en är ensam. Så jag och Emelie bunkrade upp med massa gott och hade det jättemysigt med massa tända ljus och OC. Synd bara att vi hade köpt så himla mycket gott att jag hade ont i magen hela kvällen.

Idag var det matteprov som gick lite sisådär, jag förstår ingenting av ekvationer och försöker förstå hur jag ska ha användning för det i framtiden. Känns ju lite onödigt! Sen nästa vecka är det massa inlämningar och prov i Naturkunskap, jättejobbigt men sen blir det lov.

Fast lovet är inte heller så mycket att längta till, hade planerat att bara mysa och vila ut ordentligt hela lovet för det är jag i behov av, men nu visar det sig att jag kommer behöva jobba hela lovet! Ush, ush. Ingen vila där inte. Men jag behöcer ju pengarna, om sex dagar släpps ju biljetterna till Hultsfred!

Ciao

Kommentarer
Postat av: negern!

jag kommer sakna dig med min tussefia!

2007-02-15 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0