2007

Nu är det 2007.
Det har vart Lucia, julavslutning, julafton och nyårsafton. Det här året insåg jag vad allt det var.. Jo överskattat.
Att man orkar ta i så för en egentligen väldigt meningslös kväll. Som om man skulle orka fira att det blev en ny månad, vecka eller dag.
Igår blev ju ingenting som planerat.. Elin och jag får ta igen det någon annan kväll. Det blir aldrig som vi planerar, men en kväll ska vi verkligen ha kul!

Äntligen är ju min och Freddies musikvideo inspelad, härligt.

Nu måste jag rycka upp mig!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Lisen

Gott nytt år! Snart ska vi till forum, jag är irriterad och sen ska vi på pilates :p Moahaha!

2007-01-03 @ 13:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0