.

I helgen hann jag med mycket.
Bla. var jag på en jättehärlig och efterlängtad weekend-resa till Åre med Lisen, Johanna, Mathilda och Lisa b.
Sen när jag kom hem igår träffade jag Elin för första gången på länge. Det var mysigt, vi matade först fåglarna i Boo-badet och kände oss allmänt pensionersaktiga. Men det var en upplevelse, sen ville Karin bjuda oss på bio så vi åkte och kollade på Rosa. Den var faktiskt bra! Vi var äldst på hela bion.
Sen käkade vi på restaurang, jag åt tills jag mådde illa och höll på och spricka! Det var väldigt gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh, jag vill också se Rosa! :p

2007-01-29 @ 21:12:14
Postat av: Anonym

Från Liiiisaaaaaaa

2007-01-29 @ 21:12:30
Postat av: hanniss

jag med!

2007-01-30 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0