Tisdag

Idag var en skön och ovanlig tisadg, vi hade nämligen sovmorgon plus att vi slapp italienskan! Det firade jag Emelie, Robban och Frida med att sätta oss på fåtöljen och fika och skriva lite på vår dialog.

På morgonen innan skolan var det mys, Elin kom hem till mig och hälsade på lite innan sju. Så låg vi i sängen och sov och mös till ungefär åtta då vi gick upp och käkade frukost tillsammans.
Men iaf, efter att vi hade fikat begav jag och Emelie oss hem till Stella och käkade frallor och larvade oss, det blev en hel del skratt.
Nu på kvällen har jag färgat håret och kollat på ett spännande avsnitt av Grey's Anatomy.

Imorgon blir det medelpass med Mathilda! (:

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Lisen och Hannisen

Nya blonda slingor? :D

2007-01-31 @ 08:36:57
Postat av: Frida

japp

2007-02-01 @ 21:48:31
Postat av: Isabella Löwgrip

amen gud så fint att du slingat håret! och gud vad roligt du och den dära Elin värkar ha! måste bara säga att den därelin verkar toppen! så håll kvar vid henne! MhV Blondinbella!

2007-02-05 @ 22:24:28
URL: http://blondinbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0