Patrafee

Idag jobbar jag sista dagen för sportlovet på Patrafee. Det har varit väldigt najs, om jag får säga det själv.
När styrelsen har varit på besök får vi slicka deras kakfat rena, goda kaksmulor. Men bästa måste ju vara den underara kaffemaskinen där man bara får välja och vraka. Vet inte hur många espresso jag har dragit i mig idag, sant att man blir speedad.
Ett stort plus är hallontvålen på toaletten, doftar underbart! Ibland smiter jag på toan bara för att på tvätta mina händer i den lysande rosa smörjan. Man mår bra av den, helt enkelt.
Enda minuset med att jobba här är den läskiga .SE killen som står där varje morgon när man går upp från tunnelbanen, jag och Fredrik har haft väldiga diskussioner om han säger ".SE" eller "PLAZAA!", men iaf han ser ut som en jättebaby. Han är lite läskig.

Just nu har jag lite tråkigt så jag kan berätta om mitt lov.

 Fredag: Dag lät oss sluta lite tidigare från multimedian, så jag och Malin åkte en snabbis till forum där jag köpte en tunika/lång tröja.
Sen skyndade  jag mig hem till Stella och lagade mat. Vid sju kom alla flickor och vi åt massa god sallad och glass som jag hade gjort. Sen började vi sjunga lite och vart glada i hatten. Sen åkte vi till Thimmy, där var det mycket folk och kallt! Vi drog vidare till Gustavsberg, men där ville vi inte vara så vi lämnade Denice och begav oss till August. Men Stella och Elin dissade mig så jag fick åka dit själv. När jag kom hem till Stella sen skulle vi steka pannkakor men det gick inte bra, sen kom Erikoch vi låg och lyssnade på hans extremt intressanta historier till halv fem.

Lördag: Vaknade halv sju av att det var varmt och trångt. Skulle gå och lägga mig i Stellas säng men där låg en okönd man, fick sova brevid. Men det var inte alls skönt så jag gick upp.
Låg sen hemma och kollade på OC hela dagen med Stella.
På kvällen var det lite tjejmys hemma hos Lisa med Johanna och Mathilda. Vi kollade på Vänner nästan hela kvällen eftersom alla var sjuka, sen sov vi jag och Mathilda där.

Söndag: Direkt när vi vaknade gjorde vi frukost på sängen och fortsatte kolla på Vänner. Jag kände mig verkligen risig, Leif kom och hämtade mig och direkt när jag kom hem åt jag semlor med Fredrik och så kollade på på Vänner resten av dagen och kvällen.

Måndag: Vaknade tidigt! Första dagen på Patrafee, käkade på den goda Indiska restaurangen. Sen på kvällen gick jag och Stella på bio och såg Linas kvällsbok. Verkligen en jätterolig film! Sen åkte vi hem till mig och kollade på Vänner.

Tisdag: Jobbade, sen kom Lisa, Mathilda och Johanna hem till mig för att kolla på Desperate Housewives.


Onsdag: Jobbade sent! Sen hade jag och Mikaela mys och kollade på OC och käkade havrekuddar. Sjukt att de ska börja sända det på söndagar!

Idag:
Är nu på jobet. Imorgon blir det Kungsberget, ta mig tusan! När jag har slutat jobba idag ska jag möta upp görlsen och käka middag på kofi.


Det kommer bli som de gamla goda tiderna imorgon. Fast nu måste jag nog återgå till mit arbete eftersom jag har suttit och slappat sen klockan tolv då jag kom tillaka från lunchen!

Ciao.



Kommentarer
Postat av: Natalie

Vi ska ses nån dag!

2007-03-23 @ 08:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0