brunettanna delar med sig

*trumvirvel* nu är hon här den profesionella heta passionerade smarta tuffa, snygga, blonda (nästan) sa jag snygga? ..bloggaren.. ANNNNNNAAAAAA!! (skrik hörs långt i bakgrunden) jag tänkte ta några av mina dyrbara minuter för att fräscha upp denna blogg.

Jag vaknade upp ur min skönhetssömn och gick till skolan, jag är sån precis som frida som inte behöver anstränga mig för att vara snygg, det bara kommer naturligt liksom. Hade lite lektioner och åkte sen till forum för att shoppa galet. som alla andra dagar. jag har en svårbotad sjukdom som heter shoppaholic, den är extremt svårbotad och det är bara rika människor som får den. Mötte upp mina girlygirls och åkte hem till elinpelingosisnuttiebebisen för lite mat och dryck. väldigt aptitligt förutom elins ohyffs när hon fes. (vet ej hur vår vänskap kommer att utvecklas efter detta, har man gjort det en gång, kan man göra det fler och det känns läskigt) nu sitter jag här hemma hos elinpelingosisnuttibebisen och taggar upp mig för den sjukt galna partykvällen som ligger framför oss. ikväll gissar jag på att strula med cirka 8 st. men man vet ju aldrig.. ni kan gärna tippa på hur många det kommer att bli och den som kommer närmast, vinner en dag med mig!!! hihihi. nu ska jag sätta på lite musik och dansa i mina nya underkläder för elins bror som är en babe! min favorit låt just nu är: tommy tycker om mig. den är helt sjukt galet bra! pussssinutti alla älsklingar! vi hörs snart igen, tills så länge.. FULLT ÖS MEDVETSLÖS!!!!


image64


hihhiiihiii

Kommentarer
Postat av: blottaren

Anna är så farlig på dansgolvet att alla andra blir rädda :)

2007-11-30 @ 21:14:06
Postat av: stina

hmm låt mig gissa.. vart de 10?? *hihi*
nej, hon är så grym att alla andra blåser bort

2007-12-01 @ 12:44:11
Postat av: silvia

jag tror att superanna fixade tretton grabs! am i right?

2007-12-01 @ 20:43:47
Postat av: a

ni är sååå nära både två, det vart 11 små söta neger pojkar

2007-12-02 @ 14:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0