Honey

Jag har blivit beroende av honung! Är det farligt eller så? För jag känner ett starkt sug hela tiden så jag kör en Paula.. Dvs. tvåhundra koppar te om dagen med cirka en deciliter honung till!

Men det är gott. De senaste dagarna har det blivit en hel del te för jag har bara legat hemma i sängen.. Kunde inte andas och så snorade jag ner alla som kom i närheten. Men nu är det bättre och imorgon ska jag till vårdcentralen och vaccinera mig mot livmodercancer! :) Yes, så kommer jag inte få kondylom heller. Om jag inte redan har det vill säga..
Det som är lite konsigt med de där sprutorna är att man inte får (okej, inte ska) vaccinera sig om man har haft sex mer fler än fyra personer. Men det är ju inte så att den där sprutan känner av det? Psst!

Nu ska jag börja koka tevatten och poppa popcorn.. För om cirka 42 minuter är det dags för Desperate Housewives


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, bra jobbat, men nej, du slår inte henne ;D Eller vad vet jag, jag längtar efter att få ta reda på saken... Och du, vem är det som har lärt dig äta honung?
Föresten, jag är inte dålig på att blogga, men jag skriver bara när jag vill, och det vill jag om nån sager att jag ska det :P
Ta dig i arslet, vi måste prata snart

2007-11-20 @ 22:40:41
Postat av: blottaren

men det är du honey som har lärt mig (yes jag fick till det som alltid!!)
haha vadå? jag säger hela tiden att du ska blogga din stjärt! ja vi SKA prata och därmed pasta!

2007-11-21 @ 23:46:10
Postat av: Lisen

haha köra en paula! :p Du jag har laddat ner massa desperate season fyra och vi ska ha desperate kväll snart, så jag ska försöka kolla så jag är i fas med dig sen. Hur många avsnitt har du sett i höst? Pussen

2007-11-22 @ 18:52:57
Postat av: Lisen

haha köra en paula! :p Du jag har laddat ner massa desperate season fyra och vi ska ha desperate kväll snart, så jag ska försöka kolla så jag är i fas med dig sen. Hur många avsnitt har du sett i höst? Pussen

2007-11-22 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0