Pamela here I come!

Måste bara säga att det var en väldigt lyckad klubbfest i Nacka Simhall igår Lisa! Du missade något där, haha.
Nej men som tjocka kalle skulle ha sagt, skämt åsido. Det var skönt med en simtur även fast vi bara simmade en halvitmme men jag lyckades ändå köra 32 längder = muskler.
Nu är jag ensam hemma för Eva och Leif är ute och käkar fast jag ska precis åka iväg in till stan med Mikaela och käka mexikanskt (finare ord för Tacobar). Sen ikväll vet man aldrig om det vankas party eller vad som händer, hur som helst är det FridagoesPamela Andersson. Det är nämligen maskerad imorgon hos Saras kompis och Max (ja ni kanske inte visst att jag är gravid och gift och så men det är Max som är mannen) ska vara Tommy Lee och då måste jag ju vara Pamela, plus att mina bröst passar ju ganska bra till det.

Men nu måste jag hurry up!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Haha, Frida goes Pamela! Lycka till med brööösten! Du måste skicka lägg upp bilder sen, jag vill se :D

2007-11-03 @ 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0