Bilder från i fredags

    


Nu har jag precis tränat(!!) och är helt svettig, har inte duschat för vi har bara ett badrum just nu så jag måste vänta tills alla i det här huset har uträttat sina behov vilket verkar ta förbannat lång tid just nu bara för att jag är svettig!
Jag är på jättedåligt humör just nu, vet inte varför men jag har varit det sen i söndags så igår låg jag hemma hos Natalie hela kvällen och beklagade mig och vi låg och gnällde över hur olyckliga vi är, men nu känns det som om det är över iaf lite. Har iaf jättejättemycket ångest sen helgen, vet inte alls varför men jag känner mig konstig som ett djur och är helt störd i huvet, tänker dumma tankar! Bort!

Om 45 minuter kommer Emelie till mig och innan det ska jag hinna poppa popcorn, duscha och äta lite.. Tror att jag hinner om jag inte datanördar mig mer. Usch nu vill jag att ni ska komma hem och hjälpa mig för jag vet inte vad jag ska göraaaaaa!!!
Har köpt massa färglösa kläder också :( Gråa! Jag är dum dum dum. Fast jag köpte en lila kofta idag så lite duktig var jag. Nu fokuserar jag bara på vad som ska hända ikväll - Desperate Housewives! Höhö, synd för er som inte får se :) Oh ja, fortfarande skadeglad.

Men nu måste jag kolla om ni har uppdaterat era bloggar och varit duktiga sen skynda mig. :)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag vill at familjen ska kolla på DHW tillsammans!!!!!!!! o käka femtio påsar popcorn, snacka o ha kuuuuuuul <3

2007-10-04 @ 14:04:39
Postat av: planish

Älskade vän, de verkar utan tvekan som det vart full rulle hela helgen, skojigt :D Men jag vill inte att du ska ha ångest, du vet ju hur det e: Mår en i familjen dåligt mår alla i familjen dåligt. Därför tycker ja att du skila iväg och käka lite bullar ty du har väl inte missat att det e kanelbullens dag idag?? Miljoner pussar o kramar!!!!

2007-10-04 @ 20:23:19
Postat av: Frida

Planet, planet, åh planet.
Hur kan du tro att jag skulle missa en sån dag? Det är ju årets bästa dag (näst efter min födelsedag och julafton, och påsken då förstås!).. Jag hoppas inte du glömt vem jag är!
Jag åt en hel del bullar och jaa, nu känns allt bra igen!

2007-10-06 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0