Ebbas pappas kakapong

Senaste nytt: jag missade planet.
Vet inte hur många som har kommenterat den saken den här veckan! Eller okej okej, den här veckan var väl att ta i. Har vart i skolan en dag men okej igår. Alla frågar hur jag kunde göra det, det är väl inte så svårt?
Men jaja.
Igår var jag då i skolan första gången på väldigt länge kändes det som och självklart fick jag en megautskällning av matte-Lasse för att Frida och Sofia ville göra ett prov som hon sa att vi inte fick göra, fattade ingenting och gör fortfarande inte det men det slutade med att jag iaf fick göra ett prov (blää!) och det gick inte bra för vi fick en halvtimme på oss de andra fick en timme på sig, de sista tio minuterna kunde jag inte koncentrera mig för Lasse stod utanför i korridoren och skällde på Sofia. Mongo!
Sen på kvällen bakade jag pizza till Eva och Leif och var allmänt duktig, sen åkte jag hem till Elins kompis Ebba som hade lite folk hemma. Elin var skitrolig och låg i soffan och sjöng sånger och fittor och kukar och allt vad det var. Spana video's på facebook om inte Elin dödar mig, hihi.
Sen lekte jag och Anna franska pundar-muslimer och satt inne på www.ratemypoo.com och filmade och hade lite kul. Jag träffade Natalies kompis Carro som mådde lite dåligt, höhö. Har absolut ingen tidsuppfattning om när vi åkte hem men det var nog relativt tidigt, alltså inte senare än två.. Ungefär då. Och Carro råkade göra bort sig lite för sina föräldrar och jag med men det löste sig till slut så hon sov hos mig. Nu åkte hon precis hem för att få sig en rejäl utskällning, hihi.
Nu ska jag hjälpa Eva att städa för då behöver jag inte betala min flygbiljett hem från Paris, fy fna vad jobbigt! Fast först ska jag lassa in en stor frukost med mina mumsiga fruktmusli och vaniljyoghurt och en stor kopp grönt te med massa honung i. Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Evas lilla flicka!!!

2007-10-29 @ 12:50:10
Postat av: Natalie

OOoookeeej vad har jag nu missat:P har du gatt o blivit van med carolinne??? haha du far beratta mer sen. saknar dig

2007-11-03 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0