Pas bien!

Nu sitter jag hemma hos Johanna i Paris och datanordar mig. Det har jag gjort sen innan nio i morse och nu ar klockan kvart over ett! Jag skulle ju ta bussen i morse till flyget klockan tio i sju men det gick inte sa bra. Vi vaknade kvart over sju och efter mycket krangel kom vi fram till att jag inte tanker betala 265 euro for en biljett hem idag utan jag aker hem imorgon bitti for 49,6 euro istallet.
Sa nu sitter jag har helt ensam for Johanna ar i skolan och jg ska egentligen plugga men jag her redan skrivit klart min samhalleuppsats sa nu ska jag bara lasa engelska och svara pa nagra fragor och lasa ut min svenskabok fast det kommer bli lite svart for den torkade jag och johanna oss med nar vi hade bajsat pa Haagen Dazs.

Men jag kan skriva lite om helgen. Har anda inget battre for mig men ni maste bli battre pa att blogga ni med for nu var det ett javla tag sen speciellt for dig Mathilda!!
Men iaf i fredags akte jag hemifran klockan halv fem och kom fram till Skavsta klockan sex. Sen flog jag till Paris fast inte till Charles de Gaulle utan den andra som ligger utanfor som jag inte kan stava till. Sen buss darifran in till Paris dar jag vantade pa Johanna en halvtime och trodde att hon hade glomt mig men sen mottes vi!
Sa fick jag en grundlig presentation av Notre Dame och det var fakiskt intressant Mathilda! Sen akte vi hem och at middag och tittade pa den dar javla filmen jag inte minns vad den heter sen somnade jag bums trott som en gnu pa en cirkus.
Pa lordagen sprang vi ett varv runt hela Paris for att leta efter nagot fint som man faktiskt hade rad med.. Hittade en vaska och en sjal. Sen satte vi oss pa Starbucks och jag at den godaste cheesecaken jag traffat pa i hela mitt liv sa jag fick en liten orgasm dar. Sen kom vi pa att vi skulle mindfuck alla snygga grabs vi sag sa vi borjade spana och vi kom pa att om man inte hade valt tio stycken innan man gick och la sig skulle man bli straffad sa jakten borjade. Den tredje mannen hade vi tillsammans och han gick forbi massa ganger sa vi bestamde oss for att stalk him. Men efter en kort tid forsvann han sa vi hittade nya man.
Sen akte vi hem (spanade fortfarande da) och forvandlade oss till supersexiga kamasutrakameler och sen akte vi till en jattemysig restaurang som lag mitt emot Notre Dame. Sen kom vi pa att alla affarer hade stangt sa vi kunde inte kopa nagot att dricka innan vi skulle ut sa vi traskade runt och letade lange lange men kom aldrig fram.
Vi traffade nagra riktigt sexiga fransman som pussades jattemycket och stank sprit, en gillade min hand enormt och kysste den innerligt, inte trevligt.
Men sen kom vi iaf fram till en bar som heter La Perle och dar var det enormt mycket folk. Alla var riktigt mogna.. Alltsa runt trettio och vissa aven aldre! En acklig gubbe ba "Nar kommer pungen?" pa svenska.. Han var vider!

Men jag kan skriva mer sen for nu ar detta jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Finns det cheesecake som är bättre än Ävas? OMG! Friida, duktigt att missa flyget! 500 spänn hade räckt till en TILL resa!

2007-10-22 @ 14:31:34
Postat av: Lisen

Jag håller med dig om att Mathilda är usel på att blogga! Typ två år sen sisst?!? Jag har inte haft internett under helgen, men ikväll ska jag uppdatera tror jag :D

2007-10-22 @ 14:34:31
Postat av: planet

Hallå där! Ville bara informera om att jag nu har bloggat! De ni ;) Fy farao vad arg ja blir, jag vill ju också vara i paris med er men ist sitter man här och fryser häcken av sig! Världen är allt bra orättvis :( Men men ja hoppas ni hade det wunderbart! Pöss på er gumms ;)

2007-10-22 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0