Scrubs

Nu vill jag bara att alla ska komma hem, eller åka iväg.
Snart en vecka kvar tills jag åker till Paris och i övermorgon kommer Emmy, då slipper jag allt skit med allt och alla. Först är det rättegången på fredag, Emmy kommer hit lite tidigare för att hon ska kunna vara med.
Jag känner att jag kommer få en sån där megadepression den här hösten! Jag ska göra något åt saken. NU! Jag har redan börjat fila på en plan så jag ska fortsätta ha sommar-känslan kvar men det kommer bli svårt jag måste få allt att stämma och det kommer inte gå!
Blä blä blä. Nu är jag på dåligt humör så jag ska inte skriva nu. Ska kolla på Scrubs!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Alla åker hem snart! Det är inte så lång tid kvar. Och fatta vad kul du kommer få i Paris!

2007-10-10 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0