Stressad

Okej det är synd om mig. Jag har en stor bula i huvet och en mosad tumme. Jag skulle prova om det gick att hoppa i min säng eller om det var för lågt i taket så jag satte handen på huvet och började hoppa lite försiktigt.
Och jag märkte att det var för lågt men jag vet inte varför jag fortsatte men jag tog sats och hoppade hårt upp i taket så taket mosade min tumme som i sin tur grävde sig in i mitt huvud. Fast det var en upplevelse.

Nu har Fredrik åkt också. Men natten till fredag, alltså om ett och ett halvt dygn ganska exakt åker jag till Paris! Men förlåt Johanna, Moulin Rouge gick på teve igår men då var det ju Desperate Housewives så jag tänkte spela in den och se på den idag men det gick inte så bra för jag glömde bort det. Så jag får väl googla fram lite bilder eller kolla om det finns någon snutt av den på youtube.

Igår var jag och fikade på Tullys på Götgatan med Natalie och det var jättemysigt och jag åt först min goda varma mozarellamacka med röd pesto och sen nästan hela Natalies också.. Så om ni undrar så fortsätter jag på min URF-diet, inte Auzwich-dieten (ni vet den med knäckebröd och vatten eller vad det var).

Snart ska jag in till stan och fika med Elin, men jag vet inte om jag verkligen ska det för jag har så mycket att göra! Jag måste packa, växla pengar, läsa 200 sidor i min forntidssvenska bok av August Strindberg, läsa 90 sidor i min engelskabok som jag inte fattar något av och skriva en uppsats om hur jag tycker att vi ska öka integrationen i Sverige. Allt detta ska vara gjort innan jag åker, alltså innan imorgon kväll! HUH!

Men jag får väl helt enkelt skriva lite på uppsatsen samtidigt som jag fikar, läsa när jag är på väg dit och hem, växla pengar när jag är inne i stan.. Och sen? Jaja, det löser sig nog på ett eller annat sätt. Jag vet inte heller vad jag ska ta med mig för kläder till Paris? Johanna du måste hjälpa mig!

Nu ska jag ringa Elin och läsa.

Kommentarer
Postat av: Hannisen

Visdomsord fran hannisen:
Ta med dih det du behover, inget mer. Jag har klader till dig.
Laxorna fixar du latt, det kunde varit varre ar den en apa som viskar i mitt ora!
Jag langtar som en galen apbebis tills du kommer!
LOVEEE

2007-10-17 @ 23:27:02
URL: http://johannarobin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0