Yes

Måste bara inflika med att det är ganska intressant att städa igenom det här huset nogrant.  Man hittar en hel del intressanta saker, ja nu snackar jag förstås om undervåningen. Eftersom Fredrik har bott här nere ett antal år har det inte städats ordentligt förräns nu och då kommer det fram en massa spännande prylar och andra intressanta objekt. Hittills har jag bara tittat lite närmare på allt men ändå hittat saker som funnits framför ögonen på mig hur länge som helst men som aldrig setts.
När jag lyfte på blomkrukan i mitt rum hittade jag en mosad fimp, under sängen låg en halv uppriven cigarett och två plankor samt en hög med Kalle Anka böcker. Bakom datorn hittade jag en stor stearinfläck och ölfläckar, men det äckligaste måste ändå ha varit alla de kaksmulor och tobaksflarn som flög ut när jag höll tangentbordet upp och ner och skakade på det. Haha usch, men det kommer säkert mer!
Vilket härligt hem jag bor i <3

Kommentarer
Postat av: Pungen i Paris

Maste bara inflika med att saga att pungen kommer i morgon, jag saknar dig redan sa mycket sa jag bajsar pa mig, kan du traffa mig i morgon kvall for en svang ner till katakomberna i anustrasket?

Bisous

2007-10-27 @ 23:32:34
URL: http://johannarobin.blogg.se
Postat av: planet

Hey yo :D Ville bara säga: Bipapilooba badupupu! Pussen o kramen på dig, vi måste prata snart igen

2007-10-28 @ 21:25:42
Postat av: Lisen

VIKTIGA NYHETER!
TJOCKIS ALEXANDRA PRATAR MED MIG PÅ MSN!
Jag var inne på msn så helt plötsligt så ba: Hej lisa /alexandra
HAhahahaha jag dooooog, men ingen här fattar ju! Jag sitter just nu, i detta ögonblick, och frågar henne om amssa saker. Jag döööööör !!!!!!!!

2007-10-30 @ 16:56:29
Postat av: Frida

Hahahahahahahahahahahahaha på dig Lisen. Kul att du har hittat en ny vän iaf, då behöver du inte känna dig så ensam där borta i spanien.
Planish: Det var en fin hälsning, jag önskar detsamma!
Pungen i Paris: MJAO IMORGON KLÄR VI UT OSS TILL BAJS

2007-10-30 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0