Familjen!

Snart kommer jag och Johanna ha mer än bara vanlig banankontakt för jag ska åka till Paris om en månad! Så nu försöker jag hålla in på allt "nödvändigt" som jag vill köpa och intala mig att jag inte behöver det så jag ska kunna överleva och kanske till och med shoppa lite där. Det kommer verkligen bli jättekul.
Mikaela ringde häromdagen och ville att jag skulle följa med till Spanien men dom skulle åka den 21 oktober eller vad det var, hur som helst är jag i Paris då och för det andra kostar det.. Vad sa hon? 1500 balobas för bara flyget! Och det kan jag lova är lite mer än vad jag har eftersom väl där kanske man bör ha någonstans att bo, något att käka på och kanske partaja lite och allt vad man ska göra. Så familjen åker till Spanien tillsammans i vår och leker på stranden, eller hur?
Och nu måste jag bara säga att jag saknar er jättemycket och känner mig jätteensam här hemma!


image44

image45

image46

image47

(Japp, det ska vara två bilder på Mathilda och mig eftersom hon alltid befinner sig i bakgrunden på alla kort av oss två tillsammans! Jag säger bara fy fna, bättra dig kvinna! :) Mer bilder på oss!)

Kommentarer
Postat av: Hannisen

Hej nu kommer ett mer seriost inlagg fran din van Hannisen.
Om inte du hade kommit vet jag inte om jag hade klarat av att va har, saknar dig sa fruktansvart mycket! Nu har jag nagot stort att se fram emot och det minsta jag kan saga ar att vi kommer ha mer an banankontakt...
Langtar otroligt mycket tills du kommer min kara van, TACK!!
Massa smek och kittel fran din Johanna

2007-09-12 @ 20:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0