Mathilda har försvunnit?


Nu har jag precis tittat på Knocked Up med Fredrik, den var ganska bra eller mest rolig. Bebisen var skitsöt så nu  vill jag också ha en bebis!
Idag skulle ju vi ha nollning men det blev ju oväntat nog inte av! The booze bajsade på sig, eller rättare sagt hon som skulle fixa så jaa. Det blir väl på torsdag då. Så efter skolan skulle Malin försöka ta bort sitt bangar-rykte så hon shoppade soltorkade tomater, kronärtskockor och oliver till mig och Sara på konsum för typ 130 kronor. Hon har vunnit min kärlek! <3 Ja juste innan det åkte vi alla tre till Götgatsbacken och shoppade jeans på rea, fick mig ett par sexilicious jeans för femtio balobas!
Nu tänkte jag ta änna till Elin och mysa lite.. Men jag lovar Johanna, jag uppdaterar varje dag! Vi ses imorgon klockan sex på skype <3
Förresten, om någon hör något av Mathilda.. Säg till mig då för hon börjar försvinna ur mitt medvetande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0