Medelgympa!

Nu sitter jag här hemma, ska snart gå och lägga mig, väntar bara på att Elin ska ringa.
Jag har precis shoppat på mig en vinterjacka, en klänning, legging och en tröja från H&M-katalogen. Förlåt Johanna om jag slösar pengar men jag var bara tvungen! Jag får ju studiebidrag nästa vecka.
Och nu är jag helt slut i kroppen för jag har tränat! Gud vad jag känner mig duktig, kanske är jag ett muskelberg när ni kommer hem? Imorgon ska jag och Malin gå på yoga, hoppas bara att det inte som blir som det blev för Johanna på pilatesen, höhö. (Måste bara tillägga att det hände en väldigt rolig sak idag i skolan, jag var lite trött och skulle sätta mig brevid Malin eftersom hon så gärna ville ha mig i närheten, men det ville inte jag så jag ramlade av stolen och rullade runt lite på golvet. Då fick de flesta sig ett gott skratt, iaf jag! :) )
Men nu måste jag dippa ansiktet i basiron för jag har så mycket finnar! Så puss och gull!

Förresten, jag tror att han som hoppade från svampen och dog på sin nollning är en myt, har jag rätt?

Kommentarer
Postat av: Lisen

Berätta mer om svampen killen!! Jag är lite lost vad det gäller nyheter och händelser i sverige när jag är här!

2007-09-19 @ 11:06:12
Postat av: Lisen

Jag tycker du ska leka "modebloggerska" och lägga upp alla kläder :p
Jag vill faktiskt seeee.......
Du kommer ju vara slimfit och sketa snygg i jul, medans jag kommer överviktig!
Pusssss o Kraaaaam <3

2007-09-19 @ 11:08:30
Postat av: Hannisen

Hej BABY!!
Bara for att inte vi har pratat pa nagra dar kanns det som vi inte setts pa jattelange, och det har vi ju inte :(
Jag saknar dig bajsamycket och vi maste skypa snart!
Fredag kommer jag nog va inne hela dagen lang ;D
PUSSPUSS ALSKADE VAN<3

2007-09-21 @ 22:07:53
URL: http://johannarobin.blogg.se
Postat av: Frida

Johanna, ikväll gäller det!

2007-09-23 @ 11:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0