Muslimuffins!

Okej först och främst, nej Lisa du hänger verkligen inte med! Det där hände för flera år sen och jag undrar om det är sant, alla påstår att de känner någon, som känner någon som kände han.. Men jag tror inte på det!
Och det där med att jag ska lägga upp mina nya sexiga fynd.. Mjo, jag har beställt dom från H&M-katalogen så jag lägger upp sexiga bilder när jag har dom på mig när dom har kommit! :) Lär ju dröja typ två veckor..

Nu har jag precis bakat muffins med musli i.. Jag kan ju erkänna att smeten var godare än vad själva muffinsarna var, de var ganska torra men men. Så nu kommer jag inte vara sådär fit som jag trodde att jag skulle vara när ni kommer hem.. Men jag ska på ki-box idag klockan sex så då ska hängfläsket på armarna försvinna hade jag tänkt, Lisa ditt kommer bara växa! Men innan jag ska träna ska jag och Fredrik åka till Sickla och titta på telefoner, mitt abonnemang har ju gått ut nu så då blir det äntligen en ny telefon också! Jag ska skaffa comviq kompis, tror ni det passar mig? Jag har för mig att alla i familjen har comviq.. Har vi det? För då kan vi ringa gratis till varandra! Fast jag kan inte köpa någon mobil den här veckan för mina pengar sitter på ett annat konto som Eva måste flytta över pengar från men hon är ju i Spanien nu! Hon och Leif åkte i morse vid halv fem så nu är det home alone hela veckan!
Men iaf den här helgen har varit halvkul, i fredags hade jag jättekul med Elin. Först var jag på tjejmiddag hemma hos henne med Julia, Yasmina och Moa och så förade vi lite och så. Sen åkte vi till Mälarhöjden till någon fest och jag och Elin busade ganska rejält! Jag kan säga såhär.. Jag fick stock! (Bilder när det går att ladda in i datorn!)
Sen på lördagen vaknade jag hos Elin, så fick ajg så ont i magen att jag itne visste vad jag skulle ta mig till.. Eva kom och hämtade mig sen la jag mig i sängen och låg där hela dagen och kvällen. Jag har faktiskt fortfarande lite ont i magen nu, men inte alls mycket om man jämför med igår!

Nu ska jag gå in på lunarstorm och leka lite, mohaha! Pussar!

Kommentarer
Postat av: planish

Hallå du fagre! Jag måste säga att jag är stolt över dig, du som var så orolig att du inte skulle träna när jag var borta men nu har du ju varit på friskis varje gång jag läst, duktigt! Själv har man verkligen gått ner sig och det gör ju inte saken bättre att jag fick marabou och kexchoklad igår :D Men va fna, man måste ju få leva ibland ;) Angående comviq passar det alldeles utmärkt kära du :D Ha det så mucho bra tills vi höres, hugs and kisses from me to you! <3

2007-09-24 @ 22:51:05
Postat av: planish igen

Hallå där köp blåbär, lr nått :D Har nu äntligen kunnat läsa om nollningen, varje gång jag försökt hat internet bajsat sig så du får ursäkta om jag e lite efter :D Men det verkade ju utan tvekan som att det var en händelserik kväll och det är väl så det ska va när de är nollning i görningen, inte för att jag vart på nån någon gång men jag har väl hört lite om både det ena o de andra... ne men allvar ja vet inte vad jag dillar om just nu, känner mig lite pömsig (och då menar jag trött, inte sexuellt utmattad, är fortf oskuld) och varför har jag ingen bra förklaring på. Men du ska veta att jag saknar dej gör mycket! Tjenis penis tills vi höres o synes<3

2007-09-24 @ 23:12:52
Postat av: planish igen

Hallå där köp blåbär, lr nått :D Har nu äntligen kunnat läsa om nollningen, varje gång jag försökt hat internet bajsat sig så du får ursäkta om jag e lite efter :D Men det verkade ju utan tvekan som att det var en händelserik kväll och det är väl så det ska va när de är nollning i görningen, inte för att jag vart på nån någon gång men jag har väl hört lite om både det ena o de andra... ne men allvar ja vet inte vad jag dillar om just nu, känner mig lite pömsig (och då menar jag trött, inte sexuellt utmattad, är fortf oskuld) och varför har jag ingen bra förklaring på. Men du ska veta att jag saknar dej gör mycket! Tjenis penis tills vi höres o synes<3

2007-09-24 @ 23:29:58
Postat av: Lisen

Förlåt för att jag är efter då... :(
Men du COMVIQ KOMPIS måste du välja! Då kan vi ringa gratis i timmmmar med varandra! :) Alla i familjen har komviq ja! Jag har ju det abonemanget, och behöver bara betala typ 100 kronor i månaden :D
Jag äter faktiska nyttigt till frukost (Wasa sport med avocado) o går minst en timme varje dag, så förhoppningsvis bli jag inget fläsk berg!
Pusss pussssss saknar diig <3

2007-09-25 @ 11:19:59
Postat av: Lisen

Btw, jag vill oxå ha muffins!!!

2007-09-25 @ 11:20:52
Postat av: Den sista medlemmen i FAMILJEN

Såklar FAMILJEN har comviq :D
Du, jag vet att du kommer vara fit for fight när vi kommer hem, jag kan tanka mig att du och sonjish har mucho roligt pa friskis toujours! I MISS YOU AND THE FAMILY ALOT

2007-09-26 @ 12:35:45
Postat av: Lisen

BLOGGGGGA MEEEER!!!!!!!! änna!

2007-09-28 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0