Barr

Klitta. Jag fick precis ett samtal, har aldrig tänkt på vad det var för tema på Denices skiva men fick nu veta att det var B. Stella och Denice tyckte att jag skulle vara en bränd turist, funkar härligt för mig, får ligga och trycka lite i solariet bara.

Men nu måste jag skriva upp alla jag vill se på Peace and love, har blivit lite mer taggad än igår bara för jag lyssnade på great music.

MA Numminen
Manu Chao
The (International) Noise Conspiracy
The Hives
Jondo
Looptroop
Sex Pistols
Johnossi
Kapten Röd & Majorerna
Nationalteatern

Tyvärr är dessa alla jag vill se. Fast Pugh Rogefeldt skulle inte sitta fel heller om det vore så att man kände sig för att flyga tillbaka i tiden för en stund. Di Leva är ju också alltid ett humörhöjande objekt, han e la go'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0