Bitch och hora

Käkade precis på ett päron, det kliade lite i halsen. När jag kollade ner på päronet så var det mesta av klistermärket borta, jag har ätit klister.

Nu måste jag också skriva den där jävla PM-prylen, hora! Till råga på allt har jag träffat mina drömmars man, den förra var visst bara förvirring, sådär som det kan bli.
Den förra hade jag inom räckhåll, det var väl det som var problemet, denna man är något äldre och cirka tjugo gånger snyggare, fjorton gånger roligare och tvåtusen gånger mer oåtkomlig!

Idag shakade vi loss ordentligt jag och Mörten, men hon var ett mensbarn framåt eftermiddagen fast det kunde hon inte själv erkänna. Fast som det lilla barn hon är så blev hon skitglad igen efter en ostig macka.

Helgen i Skåne var.. typ galen. Vi hann med att köa till en jävla massa uteställen men tack vare min härligt vuxna ålder kom vi varken in på Slagthuset eller KB. Hur kändes det? Det blev ICE och nattklubben på hotellet, men det funkade! Någon bild hann jag också med att ta, tyvärr glömde jag ta med kameran till förfesten där de allra hetaste grabbarna var.

image77
image78
image79



Så för att motbevisa Mörten: här kommer en låt till dig som du ska lyssna på!
Svenska Akademien - Resa sig opp

Kommentarer
Postat av: Mörten

...and now I'm lost? Vad ska du motbevisa?

2008-04-02 @ 20:13:36
URL: http://malti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0