Bonus på kortet...

Ja tack! Har lite ont om kosing sen gårdagen.

Igår efter skolan byggde jag lite med Mörten och Maria. Sen var det tandläkaren, firade alla hål i käften med en stor jävla bilpåse Limited Soft Edition, yes formade som volvo v70!
Sen var det pizzatime med Stella och äcklig öl, vi mötte upp Denice och drog till Huset. Yes, jag spanade in en riktig snygging men han verkade dryg, fast jag vet att han ville ha mig. Dåliga raggningsrepliker!

Efter Huset ville Stella och Denice åka hela jävla vägen till Värmdö, de mutade mig med ostmackor och det kan man ju inte säga nej till. Problemet var bara att klockan sex när ostmack-suget var mättat och ölen var slut började jag se dubbelt av trötthet, ville sova men fick inte!
Men det löste vi genom att hoppa på en buss och ha sånt jävla flyt att vi vaknade precis innan vi skulle kliva av bussen vid mig. Klockan var då sju. Jag var pömsig!

Sen när vi vaknade i morse köpte vi pizza (igen) och la oss på ett berg och sov tills jag åkte och såg Malmö spela oavgjort mot Djurgården. Illa.

Träffade en man som lurade i Denice att han var sångaren i In Flames och hon trodde honom, hm? Han var iaf jävligt tänd på min tunga. Gillade jag det? Vet ej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera

2008-04-15 @ 17:01:05
Postat av: Anonym

uppdatera

2008-04-15 @ 19:47:43
Postat av: Anonym

uppdatera

2008-04-15 @ 19:47:58
Postat av: Anonym

uppdatera

2008-04-15 @ 19:48:15
Postat av: Anonym

uppdatera

2008-04-15 @ 19:48:29
Postat av: Anonym

uppdatera

2008-04-15 @ 19:48:44
Postat av: Anonym

uppdatera

2008-04-15 @ 19:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0